Skip to search.

561oláá...

Expandir mensagens
  • heygetoutofmyway@hotmail.com
    6 de ago de 2001
      oi gente!
      finalmente me cadastrei no vibe...
      estou dando uma lida nas últimas mensagens, a apesar de já estar um
      pouco defasado, acho q vale a pena colocar aqui uma parte do email q
      o mike me mandou falando a respeito de sua passagem por bh e sp:

      "hi rodrigo

      ..........soa paulo was awesome, a similar vibe to belo horizonte,
      but bigger. i played for about 4 hours, from 4 till 8 and then went
      on to a chill out party where i played for another 4 or 5 hours
      before having to leave to catch the plane home....
      thankfully i arranged to have today off work to recouperate......so
      i'm chilling now and thinking over the memories of the weekend :)))

      thanks for all your help in belo horizonte. after the success of the
      weekend i don't think it will be long before i am back, so i will see
      you soon.

      peace
      mike

      Mike Parsons - Surreal Recordings / Eukatech"

      Deu pra ver q o gringo amou...
      Bem, é só isso.
      Um abraço a todos!
      Bittencourt